Jūsų krepšelis kol kas tuščias.
Mūsų pirkimo sąlygos ir taisyklės
Sveiki atvykę į mūsų parduotuvę! Norime, kad apsipirkti pas mus būtų paprasta ir saugu. Štai keletas svarbiausių dalykų, kuriuos turėtumėte žinoti prieš pirkdami – kad viskas būtų aišku.
Ką mes parduodame?
Mes esame internetinė parduotuvė, prekiaujanti saulės moduliais ir kita su energetika susijusia įranga. Žinoma, asortimentas pastoviai plečiamas, tad negali žinoti – o gal rytoj prekiausime kosminiais laivais!
Svarbu: Mes patys šių prekių negaminame (nebent prie prekės parašyta kitaip). Mes esame tik tarpininkai – surandame įdomias, geras prekes pas patikimus gamintojus bei tiekėjus ir siūlome jas Jums. Informaciją apie prekes (aprašymus, nuotraukas, specifikacijas) gauname iš gamintojų. Jie atsako už tai, kad prekės atitiktų aprašymą ir būtų kokybiškos.
Kaip vyksta pirkimas ir apmokėjimas?
- Išsirenkate prekes, dedate į krepšelį, nurodote pristatymo adresą.
- Pasirenkate patogų apmokėjimo būdą ir sumokate už prekes bei jų pristatymą.
- Mokate mums, o mes gavę Jūsų apmokėjimą, perduodame užsakymą tiekėjui ir pasirūpiname, kad prekės saugiai pasiektų jus per vežėjus.
O kas, jei prekė sugedo (Garantija)?
Visoms mūsų parduodamoms prekėms galioja gamintojo suteikiama garantija ar/arba įstatymuose numatyta mažiausiai 2 metų garantija nuo prekės gavimo dienos. Konkretus garantijos laikas nurodytas prie kiekvienos prekės ir gali būti ilgesnis, tačiau tokiu atveju po 2 metų laikotarpio garantija jau rūpinasi pats gamintojas, ne mes.
Jei per mūsų garantinį laikotarpį prekė sugestų ar išryškėtų gamyklinis brokas, pirmiausia kreipkitės į mus. Mes priimsime jūsų pranešimą ir padėsime sutvarkyti garantinius reikalus. Kadangi už prekės kokybę atsako gamintojas, mes perduosime jūsų pretenziją gamintojui ar jo atstovams ir tarpininkausime, kad problema būtų išspręsta (prekė pataisyta, pakeista ar kt. – kaip numato garantijos sąlygos ir įstatymai).
Ar galiu grąžinti prekę, jei persigalvojau?
Taip! Jei esate vartotojas (perkate ne įmonės vardu), pagal įstatymus turite teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos persigalvoti ir grąžinti daugumą internetu pirktų prekių, net jei jos kokybiškos. Tiesiog praneškite mums apie savo sprendimą (pvz., el. paštu). Prekę reikės saugiai supakuoti ir savo lėšomis išsiųsti mums atgal.
Svarbu: Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, pilnos komplektacijos ir originalioje, tvarkingoje pakuotėje. Jei prekė buvo naudota daugiau nei tik būtina jos pobūdžiui ir veikimui patikrinti (pvz., sumontuota), jos vertė gali būti sumažėjusi, ir mes galėsime grąžinti ne visą sumą. Kai gausime prekę ir patikrinsime, ar viskas gerai, per 30 dienų grąžinsime jums sumokėtus pinigus, įskaitant pigiausio standartinio pristatymo kainą. Atkreipkite dėmesį: ši 14 dienų grąžinimo teisė netaikoma visoms prekėms (pvz., pagal individualų užsakymą pagamintoms) ir yra kas kita nei garantinis remontas sugedusiai prekei.
Ką dar svarbu žinoti?
Jūsų asmens duomenis naudojame saugiai ir tik tam, kad įvykdytume užsakymą (plačiau – mūsų Privatumo politikoje). Jei kiltų kokių nors nesklandumų ar klausimų, visada pirmiausia bandykime susitarti draugiškai. Rašykite ar skambinkite mums! Jei susitarti nepavyktų, visada galite kreiptis pagalbos į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Šios sąlygos parengtos pagal Lietuvos įstatymus. Kartais galime jas atnaujinti, bet jūsų pirkimui galios tos taisyklės, kurios buvo paskelbtos pirkimo metu.
Turite klausimų? Susisiekite – mielai atsakysime!